Contact


Lees meer over de sluiting door het coronavirus 

Heb je nog vragen of staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragenJe kunt via het contactformulier contact met ons opnemen. Wij doen ons uiterste best om je zo spoedig mogelijk van een reactie te voorzien.

Door de sluiting hebben wij echter meer berichten dan gewoonlijk en is de reactietijd langer dan gebruikelijk. Wij vragen hiervoor jouw begrip.

Informatielijn

Onze medewerkers staan voor je klaar op de volgende tijden:

Wij zijn tijdelijk telefonisch niet bereikbaar
Onze excuses voor het ongemak
Snelste optie

Facebook

ma - vrij 9.00-17.00

Naar Facebook

Formulier

ma - zo

Naar formulier

Meest gestelde vragen


Om je snel van dienst te kunnen zijn hebben we de veelgestelde vragen voor je beantwoord. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Alle vragen

Wat zit er allemaal inbegrepen bij de entreeprijs?

- Gebruik van alle sauna- en wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt Gebruik van doucheproducten en scrubzout
- Gebruik van TREATMENTS® Purifying Charcoal Mask
- Deelname aan de reguliere saunarituelen o.b.v. beschikbaarheid

Is reserveren (voor een entree) noodzakelijk?

Het is niet verplicht om vooraf te reserveren voor de reguliere dag- of avondentree. Echter, wij raden onze gasten wel aan om tijdig vooraf te reserveren. Het vooraf reserveren heeft de volgende voordelen:
- Je bent zeker van beschikbaarheid op de dag dat je graag ons resort wenst te bezoeken.
- Bij de receptie betaal je altijd het standaard tarief en kan je geen gebruik maken van actietarieven.
- Bij de receptie kunnen wij je snel van dienst zijn omdat de reservering reeds staat geregistreerd. Wanneer je je reservering wenst uit te breiden met een behandeling of massage raden wij aan dit ook tijdig te reserveren.

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Adresgegevens

Elysium
Kooilaan 1
2665 KR Bleiswijk

Navigeren