Alle vragen


Corona update: We zijn geopend! Lees hier meer over de laatste updates en maatregelen.

Reservering plaatsen

Moet ik een badset bij jullie huren of mag ik deze zelf meenemen?

Het gebruik van badjas, badhanddoeken en slippers is verplicht. Je bent vrij om jouw eigen badset mee te nemen maar je kunt dit ook bij ons huren. De slippers zijn vanwege hygiëne uitsluitend te koop.

Wat zit er allemaal inbegrepen bij de entreeprijs?

- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt gebruik van doucheproducten
- Gebruik van TREATMENTS® Purifying Charcoal Mask
- Deelname aan het GRATIS belevingsprogramma én saunarituelen (o.b.v. beschikbaarheid)

Is reserveren (voor een entree) noodzakelijk?

In verband met het coronavirus en de maatregelen die hiervoor zijn getroffen is het verplicht om vooraf te reserveren. Vanwege het coronavirus kunnen wij een beperkt aantal gasten per dag verwelkomen. Wij raden je dan ook aan om tijdig te reserveren. Naar aanleiding van de maatregelen die zijn getroffen verzoeken wij onze gasten om zich te houden aan de opgegeven aankomst- en vertrektijd.

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Is reserveren met een e-ticket noodzakelijk?

Wanneer je in het bezit bent van een e-ticket is het verplicht om met jouw e-ticket vooraf online te reserveren via de website.

Ik wil gebruik maken van jullie faciliteiten, wat is de entreeprijs?

Je hebt de mogelijkheid om een dagentree (vanaf 10.00 uur) of een avondentree (vanaf 16.30 uur) te reserveren via de website. Reserveren is verplicht. 

Bekijk direct de prijzen

Vanaf hoe laat is de avondentree geldig?

De avondentree is vanaf 16.30 uur. Het is verplicht om te reserveren. 

Reserveer jouw avondentree

Ik wil graag reserveren, maar de kalender is rood.

Je kan online de beschikbaarheid inzien via de kalender. Is de datum waarop je wenst te komen rood? Dan is er geen beschikbaarheid meer op de betreffende datum. Meestal kan je dan wel terecht vanaf 17.00 uur, dan wordt de kalender geel of het staat aangegeven. Wanneer er geen beschikbaarheid meer is op de gewenste datum kan je geen reservering meer plaatsen voor deze datum, ook niet telefonisch. Wellicht is het mogelijk om op een ander moment het resort te bezoeken.

Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere entree is nog wel beschikbaar. Wanneer je de reguliere entree wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Bekijk hier de beschikbaarheid

Moet ik bij een ochtendentree om 14.00 uur uitchecken?

Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus is er tijdelijk geen ochtendentree. Je kunt uitsluitend een e-ticket en/of een arrangement reserveren. Bekijk hier de arrangementen.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Wanneer je door omstandigheden bent verhinderd, verzoek wij je vriendelijk dit zo spoedig mogelijk door te geven zodat wij de reservering kunnen verplaatsen of eventueel annuleren. Mocht je de reservering willen annuleren binnen 48 uur voorafgaande aan het bezoek kan dit niet kosteloos. Bij een annulering of no show binnen 48 uur zijn wij helaas genoodzaakt het gehele reserveringsbedrag in rekening te brengen. Buiten de 48 uur kan je kosteloos de reservering annuleren.

Wij verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren een e-ticket, maar wel bij het reserveren van een regulier arrangement?

Voor acties, e-tickets en reguliere arrangementen bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de regulier arrangement is nog wel beschikbaar. Wanneer je een van onze arrangementen wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Hoe verzilver ik een Wellness Giftcard?

Wil je jouw betaling voldoen met de Wellness Giftcard? Kies dan voor de betaalmethode 'Wellness Giftcard'. Neem jouw geldige Wellness Giftcard mee naar het resort om deze te verzilveren. De € 2,95 toeslag op deze betaalmethode wordt bij inlevering aan de receptie van jouw rekening verwijderd.

Kan ik met een groep reserveren?

Het is op dit moment niet mogelijk om een reservering te plaatsen voor een groep.

Ik heb een e-ticket voor een dagentree, mag ik deze ook voor in de avond gebruiken?

Het is mogelijk om jouw e-ticket voor een dagentree alleen in de avond te gebruiken.

Wanneer worden er toeslagen berekend?

In verband met de maatregelen vanuit het RIVM hebben wij, zo lang deze maatregelen van kracht zijn, veel minder capaciteit in ons resort. Er zullen dus minder gasten worden toegelaten in ons resort waardoor je nóg meer rust en ruimte hebt om te ontspannen. Omdat wij, ondanks deze verminderde capaciteit, toch beschikbaarheid willen bieden aan e-tickets en vouchers zijn wij helaas genoodzaakt tijdelijk onze toeslagen aan te passen. Dit stelt ons in staat toch beschikbaarheid te kunnen bieden. Je kunt ook kiezen voor één van onze volledig samengestelde arrangementen. Hier kunnen ook toeslagen berekend worden.

Hoe verloopt de betaling?

Wanneer je een reservering maakt kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen: via iDEAL of via creditcard.

Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening bij voorkeur met PIN of contactloos.

Hoe maak ik een reservering met mijn e-ticket?

Je kan de stappen volgen die op jouw e-ticket vermeld staan. Kom je er niet uit? Bekijk dan meer informatie over hoe verzilver ik mijn e-ticket.

Ik heb een e-ticket maar het lukt mij niet om online te reserveren.

Er zijn verschillende e-tickets waarmee een reservering geplaatst kan worden. De unieke code van je e-ticket vindt je meestal onder de barcode. Daarna kan je de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Kom je er daarna nog niet uit? Lees meer informatie over het verzilveren van je e-ticket of voucher.

Eten & drinken

Wat zijn de openingstijden van de restaurants?

Onze restaurants zijn tot nader order gesloten. Het restaurant zal gebruikt worden als tijdelijke rustruimte omdat er verder geen drinken en andere gerechten geserveerd worden. Je kan hier dus plaats nemen om even uit te rusten. Het is niet toegestaan om eigen eten en drinken te nuttigen in ons restaurant. Er geldt een maximum van 30 gasten in elke ruimte met in achtneming van de 1,5 meter afstand.

Omdat het belangrijk is de suikerspiegel tijdens een saunagang op peil te houden, zijn er vitaliteitssetjes verkrijgbaar bij onze receptie. Deze bevatten een flesje drinken en een candybar(s). Ook hebben wij een Take Away mogelijkheid zodat je toch tijdens jouw saunabezoek kan eten en drinken. Zo heb je al gast toch de mogelijkheid om een vers broodje, snack, maaltijd of drankje te kopen vlakbij de entree van ons resort. Je kan jouw broodje of maaltijd buiten of in je eigen auto opeten. Het is niet toegestaan om eten mee te nemen ons resort in.

Hoe lang mag ik blijven zitten in het restaurant?

Onze restaurants zijn tot nader order gesloten. Het restaurant zal gebruikt worden als tijdelijke rustruimte omdat er verder geen drinken en andere gerechten geserveerd worden. Je kan hier dus plaats nemen om even uit te rusten. Het is niet toegestaan om eigen eten en drinken te nuttigen in ons restaurant. Er geldt een maximum van 30 gasten in elke ruimte met in achtneming van de 1,5 meter afstand.

Omdat het belangrijk is de suikerspiegel tijdens een saunagang op peil te houden, zijn er vitaliteitssetjes verkrijgbaar bij onze receptie. Deze bevatten een flesje drinken en een candybar(s). Ook hebben wij een Take Away mogelijkheid zodat je toch tijdens jouw saunabezoek kan eten en drinken. Zo heb je al gast toch de mogelijkheid om een vers broodje, snack, maaltijd of drankje te kopen vlakbij de entree van ons resort. Je kan jouw broodje of maaltijd buiten of in je eigen auto opeten. Het is niet toegestaan om eten mee te nemen ons resort in.

Is reserveren in het restaurant verplicht?

Onze restaurants zijn tot nader order gesloten. Het restaurant zal gebruikt worden als tijdelijke rustruimte omdat er verder geen drinken en andere gerechten geserveerd worden. Je kan hier dus plaats nemen om even uit te rusten. Het is niet toegestaan om eigen eten en drinken te nuttigen in ons restaurant. Er geldt een maximum van 30 gasten in elke ruimte met in achtneming van de 1,5 meter afstand.

Omdat het belangrijk is de suikerspiegel tijdens een saunagang op peil te houden, zijn er vitaliteitssetjes verkrijgbaar bij onze receptie. Deze bevatten een flesje drinken en een candybar(s). Ook hebben wij een Take Away mogelijkheid zodat je toch tijdens jouw saunabezoek kan eten en drinken. Zo heb je al gast toch de mogelijkheid om een vers broodje, snack, maaltijd of drankje te kopen vlakbij de entree van ons resort. Je kan jouw broodje of maaltijd buiten of in je eigen auto opeten. Het is niet toegestaan om eten mee te nemen ons resort in.

Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen?

Het is niet toegestaan om eigen consumptie te nuttigen in ons resort. Het meenemen en hervullen van flesjes (water) is uiteraard wel toegestaan. Omdat het belangrijk is de suikerspiegel tijdens een saunagang op peil te houden, zijn er vitaliteitssetjes verkrijgbaar bij onze receptie. Deze bevatten een flesje drinken en een candybar(s). Ook hebben wij een Take Away mogelijkheid zodat je toch tijdens jouw saunabezoek kan eten en drinken. Zo heb je al gast toch de mogelijkheid om een vers broodje, snack, maaltijd of drankje te kopen vlakbij de entree van ons resort. Je kan jouw broodje of maaltijd buiten of in je eigen auto opeten. Het is niet toegestaan om eten mee te nemen ons resort in.

Is het mogelijk om bij jullie te lunchen en/of te dineren?

Het is tijdelijk niet mogelijk om tijdens je dagje wellness bij ons resort te lunchen en/of te dineren. Kijk op onze website voor meer informatie over de restaurants.

Wat voor gerechten kan ik in het restaurant bestellen en wat is de prijs?

Onze restaurants zijn tot nader order gesloten. Het restaurant zal gebruikt worden als tijdelijke rustruimte omdat er verder geen drinken en andere gerechten geserveerd worden. Je kan hier dus plaats nemen om even uit te rusten. Het is niet toegestaan om eigen eten en drinken te nuttigen in ons restaurant. Er geldt een maximum van 30 gasten in elke ruimte met in achtneming van de 1,5 meter afstand.

Omdat het belangrijk is de suikerspiegel tijdens een saunagang op peil te houden, zijn er vitaliteitssetjes verkrijgbaar bij onze receptie. Deze bevatten een flesje drinken en een candybar(s). Ook hebben wij een Take Away mogelijkheid zodat je toch tijdens jouw saunabezoek kan eten en drinken. Zo heb je al gast toch de mogelijkheid om een vers broodje, snack, maaltijd of drankje te kopen vlakbij de entree van ons resort. Je kan jouw broodje of maaltijd buiten of in je eigen auto opeten. Het is niet toegestaan om eten mee te nemen ons resort in.

Behandelingen

Kan ik alleen door een man/vrouw gemasseerd worden?

Het is niet mogelijk om een voorkeur hiervoor uit te spreken.

Kan ik op de dag zelf nog een behandeling reserveren?

Wij raden onze gasten aan om tijdig vooraf een behandeling te reserveren zodat je er zeker van kan zijn dat de behandeling beschikbaar is. Indien er op de dag zelf beschikbaarheid is om een behandeling te reserveren is dit uiteraard mogelijk.

Voor meer informatie bekijk de onze behandelingen.

Kan ik een behandeling reserveren zonder gebruik te maken van de faciliteiten?

Het is niet mogelijk om enkel een behandeling te reserveren. Je kan een behandeling uitsluitend reserveren in combinatie met de dagentree of een dagarrangement.

Kan ik een voorkeur aangeven voor het tijdstip van de behandeling?

Het is mogelijk om een voorkeur aan te geven, tijdens het online reserveren kan je jouw voorkeur noteren in het opmerkingenveld. Hier houden wij zoveel mogelijk rekening mee, echter wij kunnen het helaas nooit 100% garanderen.

Zijn de tijden van mijn behandeling vooraf bekend?

De behandeltijd verneem je bij aankomst. Je kan tijdens het reserveren een aankomst- en vertrektijd aangeven. In dit tijdsbestek wordt de behandeling ingepland. Uiteraard kan je een voorkeur aangeven voor een bepaalde tijd. Indien mogelijk houden wij hier rekening mee.

Welke behandelingen en/of rituelen kan ik reserveren?

Dagelijks bieden wij verschillende behandelingen aan die je kan toevoegen aan jouw dagje wellness. Naast de behandelingen worden er ook rituelen aangeboden. Ontdek het huidige rituelen aanbod.

Wat is een wellnessritueel?

Dagelijks worden er verschillende wellnessrituelen aangeboden. Bij deze groepssessies staan geurbeleving, muziek en verzorgingsproducten centraal. Deze wellnessrituelen worden door een medewerker uitgevoerd en zijn in groepsverband.

Wat zijn TREATMENTS® behandelingen?

Een Treatment is een speciale behandeling met TREATMENTS® producten. Waan je in een andere wereld met de unieke TREATMENTS® behandelingen. Deze bestaan uit een reinigingsritueel, verzorging en een massage. Met vier varianten is er altijd een Treatment die bij jou past.

Moet ik mijn behandeling en/of ritueel vooraf reserveren?

Wanneer je een behandeling en/of ritueel wenst te ondergaan tijdens jouw dagje wellness is het raadzaam om deze vooraf te reserveren. Dit om teleurstelling te voorkomen. Reserveren is te allen tijde op basis van beschikbaarheid. Uiteraard kan je bij de receptie altijd informeren of er nog behandelingen en of rituelen beschikbaar zijn.

Is het mogelijk om meerdere behandelingen en/of rituelen te combineren?

Het is mogelijk om meerdere behandelingen en rituelen te reserveren. Houd er wel rekening mee dat wij dit moeten inplannen in het tijdsbestek dat door jou wordt doorgegeven tijdens het reserveringsproces. Reserveren is altijd op basis van beschikbaarheid.

Kan ik mijn behandeling en/of ritueel annuleren?

Het is mogelijk om jouw reservering te wijzigen en/of te annuleren. Houd wel rekening met de annuleringvoorwaarden. Het is niet mogelijk om binnen 48 uur voor aankomst kosteloos te annuleren.

Wat is het verschil tussen een TREATMENTS® behandeling of een massage?

Bij een TREATMENTS® behandeling staat de beleving voorop waarbij gebruik wordt gemaakt van TREATMENTS® producten. Iedere Treatment behandeling bestaat uit een reinigingsritueel, verzorging en een massage. Bij een gewone massage wordt er uitsluitend een massage gegeven door de specialist. 

Over het resort

Ik ben jarig, krijg ik wat van het resort voor mijn verjaardag?

Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus hebben we tot nader bericht geen speciale verjaardagsactie.

Moet ik een sauna handdoek meenemen?

Je kunt je eigen handdoek meenemen bij jouw bezoek aan ons resort. Het is niet verplicht om een sauna handdoek mee te nemen, je kunt ook een groot badlaken gebruiken hiervoor. Het badlaken dient wel groot genoeg te zijn zodat je met jouw hele lichaam op het badlaken kunt zitten. Ook met je voeten, dit in verband met de hygiëne. Wil je toch een speciale sauna handdoek? Bezoek de shop in ons resort en koop direct de pestemals (hamam handdoek). Uiteraard is het ook mogelijk om bij ons handdoeken te huren

Hebben jullie ook damesdagen?

Elysium heeft geen damesdagen. Op alle dagen zijn zowel dames als heren welkom. Liever niet naakt? Ontdek onze badkledingdagen.

Mag mijn mobiele telefoon, tablet, e-reader, smart-watch mee naar binnen?

Het gebruik van een mobiele telefoon of tablet is alleen bij de receptie toegestaan. Op de overige plaatsen binnen het resort is het meenemen van een mobiele telefoon, smart-watch of andere elektronische apparatuur niet toegestaan. Wil je een e-reader meenemen? Laat deze dan even zien bij de receptie, dan kan de receptioniste beoordelen of deze mee naar binnen genomen mag worden.

Wat is de minimum leeftijd voor kinderen?

Vanaf de leeftijd van 18 jaar is iedereen welkom. Het is verplicht om een geldig legitimatiebewijs te kunnen overhandigen. Hier kunnen wij, bij twijfel over de leeftijd naar vragen.

Kan ik bij het resort kolven en er is een koelkast aanwezig?

Het is mogelijk om te kolven. Wanneer je dit bij binnenkomst bij de receptie aangeeft, wijzen onze medewerkers van de receptie jou graag de weg. Er is een aparte kolfruimte met elektriciteit en een koelkast aanwezig.

Kunnen wij de auto parkeren bij het resort?

Als gast van ons resort kan je jouw auto gratis bij ons parkeren. Wij beschikken over ruime parkeerplaatsen en een aantal invalidenparkeerplaatsen voor de deur. Elysium beschikt niet over oplaadpunten voor een elektrische auto. Let op: je parkeert op gemeenteterrein, wij raden onze gasten aan om in de vakken te parkeren. Het parkeren buiten de vakken wordt beboet.

Hoe verloopt de betaling? Moeten we vooraf betalen?

Wanneer je een reservering maakt kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen: via iDEAL of creditcard.

Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening bij voorkeur met PIN of contactloos.

Moet ik een badset bij jullie huren of mag ik deze zelf meenemen?

Het gebruik van badjas, badhanddoeken en slippers is verplicht. Je bent vrij om jouw eigen badset mee te nemen maar je kunt dit ook bij ons huren. De slippers zijn vanwege hygiëne uitsluitend te koop maar het is ook toegestaan om je eigen slippers mee te nemen.

Zijn er kranten en tijdschriften aanwezig?

Vanwege het coronavirus zijn er tijdelijk helaas geen kranten of tijdschriften beschikbaar.

Zijn jullie rolstoeltoegankelijk?

Elysium is beperkt tot goed rolstoelvriendelijk. Niet alle sauna’s en verdiepingen zijn geschikt voor de rolstoel. Wel bevindt het grootste gedeelte van de faciliteiten zich op de begane grond. Door het grote aanbod aan faciliteiten bij Elysium blijft er altijd voldoende keus over voor de bezoeker om wel gebruik van te kunnen maken. Er is geen lift aanwezig, waardoor je helaas geen gebruik kunt maken van de faciliteiten op de eerste verdieping. Er is wel een douchestoel, maar geen invalidentoilet aanwezig.

Wat kan ik verwachten bij een dagje wellness?

Geniet tijdens een dagje wellness de hele dag van alle sauna- en wellnessfaciliteiten. Laat je verrassen door de vele sauna's en baden. Kom tot rust in één van de Relaxruimtes of klets gezellig bij in het restaurant met een lekker hapje en/of drankje. Ben je niet eerder naar de sauna geweest? Ontdek meer informatie over een eerste keer naar de sauna.

Hebben jullie badkledingdagen?

Het is regelmatig badkledingdag bij ons resort, voor zowel dames als heren. Het dragen van badkleding is op deze dagen verplicht. Vanaf 1 december 2019 zijn badkledingdagen tot 17:00 uur. Na 17:00 uur is het resort uitsluitend geopend voor gasten zonder badkleding.

Hebben jullie ook abonnementen?

Breng je regelmatig een bezoek aan ons resort? Ontdek dan onze badenkaarten voor een voordelig dagje wellness. Het is vanwege het coronavirus verplicht om te reserveren als abonnementhouder. Lees dan alle informatie omtrent het coronavirus en abonnementen.

Is reserveren (voor een entree) noodzakelijk?

In verband met de maatregelen rondom het coronavirus is het verplicht om vooraf te reserveren.

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Accepteren jullie creditcards?

Wij accepteren Visa, American Express en Mastercard.

Wat zijn de openingstijden van het resort?

Maandag t/m zondag van 10:00 uur tot 23:00 uur. Ontdek ook de openingstijden tijdens de feestdagen.

Hoe kan ik het resort bereiken met openbaar vervoer?

De bereikbaarheid via openbaar vervoer is niet optimaal, dit omdat je uit dit te stappen bij de bushalte Eendendreef. Vanaf daar is het nog 20 minuten lopen. Wil je jouw exacte reis uitstippelen, bekijk hier alle informatie.

Loop ik de hele tijd naakt in het resort?

Je loopt niet de hele tijd naakt in het resort. In onze restaurants, op het terras en relaxruimtes is het verplicht om een badjas te dragen. Wanneer je gaat zwemmen ben je wel naakt. Als je de sauna in gaat kan je een handdoek om doen wanneer je dit wenst.

Wil je liever niet naakt? Ontdek dan onze badkledingdagen.

Mag ik een flesje water meenemen?

Het is belangrijk om tijdens jouw dagje wellness goed te drinken. Je kunt jouw flesje water bijvullen in de daarvoor bestemde waterpunten.

Wat moet ik meenemen voor een dagje wellness?

Vergeet onderstaande items niet mee te nemen zodat je optimaal kan genieten van jouw dagje sauna. 

✔ Groot badlaken
✔ Twee handdoeken
✔ Badjas
✔ Badslippers
✔ Badkleding (alleen van toepassing op badkledingdagen)
✔ Flesje water
✔ Eventueel: een tijdschrift of een boek
✔ Eventueel: eigen doucheproducten

Een rondje sauna, hoe gaat dat?

Voordat je naar de sauna gaat is het goed om te weten hoe een rondje sauna gaat. Ontdek hier meer informatie voor het optimale rondje sauna.

Kan ik mijn elektrische auto opladen?

Het is niet mogelijk om een elektrische auto op te laden bij Elysium.

Badkledingdagen

Is het dragen van badkleding op badkledingdagen verplicht?

Het is verplicht om badkleding te dragen op badkledingdag. De badkledingdagen zijn van 10.00 tot 23.00 uur. Op de reguliere saunadagen is het niet toegestaan om badkleding te dragen. 

Wat voor badkleding is toegestaan?

Uitsluitend op de badkledingdagen is badkleding toegestaan. Voor dames is een badpak, bikini of tankini toegestaan en voor heren is een zwembroek toegestaan. Het is voor dames niet toegestaan topless van de faciliteiten gebruik te maken op deze dagen. Voor zowel dames als heren is het niet toegestaan om een G-string te dragen en een burkini is tevens niet toegestaan.

Wanneer is het badkledingdag?

Het is regelmatig badkledingdag bij ons resort, voor zowel dames als heren. Het dragen van badkleding is op deze dagen verplicht van 10.00 tot 23.00 uur.

Cadeaubon

Accepteren jullie VVV cadeaubonnen?

Wij accepteren geen VVV cadeaubonnen.

Hoe kan ik een Wellness Giftcard bestellen?

De Wellness Giftcard kan je online bestellen. Daarnaast kan je deze ook bij de receptie aanschaffen bij één van de deelnemende resorts.

Kan ik reserveren met een cadeaubon?

Wil je jouw betaling voldoen met de Wellness Giftcard? Kies dan voor de betaalmethode 'Wellness Giftcard'. Neem jouw geldige Wellness Giftcard mee naar het resort om deze te verzilveren. De € 2,95 toeslag op deze betaalmethode wordt bij inlevering aan de receptie van jouw rekening verwijderd.

Accepteren jullie sauna cadeaubonnen?

Wij accepteren de Wellness Giftcard. Je kan de Wellness Giftcard bij de balie van het resort of bij één van de andere aangesloten resorts aanschaffen. Uiteraard kan je de Wellness Giftcard ook online aanschaffen.

Accepteren jullie de Nederlandse Sauna Cadeaubon?

Wij accepteren de Nederlandse Sauna Cadeaubon niet.

Accepteren jullie de cadeaukaart BeautyCadeau kaart?

Wij accepteren de BeautyCadeau kaart.

Mijn reservering

Wat zit er allemaal inbegrepen bij de entreeprijs?

- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt gebruik van doucheproducten
- Gebruik van TREATMENTS® Purifying Charcoal Mask
- Deelname aan het GRATIS belevingsprogramma én saunarituelen (o.b.v. beschikbaarheid)

Ik kom later dan de opgegeven aankomsttijd, moet ik dit doorgeven?

Wij verzoeken je tevens vriendelijk doch dringend om je aan de opgegeven aankomst- en vertrektijden te houden. Lees alles over de maatregelen rondom het coronavirus.

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

Indien je een reservering plaatst, dan gelden onze annulerings- en wijzigingsvoorwaarden. Verder verklaar je tijdens het reserveren het volgende: 

Ik verklaar dat ik weet dat ik geen toegang krijg tot het wellnessresort als ik klachten heb die op corona wijzen. Dit geldt ook als mijn huisgenoten klachten hebben of in de afgelopen 24 uur klachten hebben gehad. Ben ik op de dag van mijn reservering niet 24 uur klachtenvrij dan wijzig ik mijn boeking direct.

Het kan zijn dat je uit een oranje of rood gebied komt, dit niet van te voren wist en daardoor ons niet kan bezoeken. In die situatie neem je zo spoedig mogelijk contact met ons op en kunnen wij jouw reservering verzetten naar een nieuwe datum.

Vul ons contactformulier in bij een wijziging van jouw reservering.

Kan ik mijn reservering annuleren?

Indien je een reservering plaatst, dan gelden onze annuleringsvoorwaarden. Verder verklaar je tijdens het reserveren het volgende: 

Ik verklaar dat ik weet dat ik geen toegang krijg tot het wellnessresort als ik klachten heb die op corona wijzen. Dit geldt ook als mijn huisgenoten klachten hebben of in de afgelopen 24 uur klachten hebben gehad. Ben ik op de dag van mijn reservering niet 24 uur klachtenvrij dan wijzig ik mijn boeking direct.

Het kan zijn dat je uit een oranje of rood gebied komt, dit niet van te voren wist en daardoor ons niet kan bezoeken. In die situatie neem je zo spoedig mogelijk contact met ons op en kunnen wij jouw reservering verzetten naar een nieuwe datum.

Vul ons contactformulier in bij een wijziging van jouw reservering.

Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen nadat de reservering is geplaatst.

Mocht je geen bevestiging ontvangen hebben en je hebt de ongewenste e-mail nagekeken, dan verzoeken wij je vriendelijk om het contactformulier op onze website in te vullen.

E-ticket/Voucher

Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren van mijn e-ticket, maar wel bij het reserveren van een regulier arrangement?

Voor acties, e-tickets en reguliere arrangementen bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere arrangementen nog wel beschikbaar zijn. Wanneer je een arrangementen wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Waarom worden er toeslagen berekend?

In verband met de maatregelen vanuit het RIVM hebben wij, zo lang deze maatregelen van kracht zijn, veel minder capaciteit in ons resort. Er zullen dus minder gasten worden toegelaten in ons resort waardoor je nóg meer rust en ruimte hebt om te ontspannen. Omdat wij, ondanks deze verminderde capaciteit, toch beschikbaarheid willen bieden aan e-tickets en vouchers zijn wij helaas genoodzaakt tijdelijk onze toeslagen aan te passen. Dit stelt ons in staat toch beschikbaarheid te kunnen bieden. Je kunt ook kiezen voor één van onze volledig samengestelde arrangementen. Hier kunnen ook toeslagen berekend worden.

Is een e-ticket naamsgebonden?

Een E-ticket is niet naamsgebonden. Het is dan ook geen probleem wanneer deze op een andere naam is aangevraagd.

Ik heb een e-ticket maar ik kan alleen vanaf 16.30 uur reserveren, mag ik eerder komen?

Wanneer je in het bezit bent van een e-ticket en in de kalender wordt weergegeven dat je enkel vanaf 16.30 uur kan reserveren, is het helaas niet mogelijk om eerder te arriveren dan 16.30 uur. Wanneer je eerder dan 16.30 uur arriveert kan je niet naar binnen. Uitsluitend de Avondentree vanaf 16.30 uur is dan beschikbaar.

Mag ik een entreevoucher of e-ticket ook later inleveren dan de datum die erop staat?

Het is niet mogelijk om een entreevoucher of e-ticket later in te leveren dan de einddatum die hierop vermeld staat. Wij kunnen hierin geen uitzondering maken, ook niet telefonisch. Het bezoek dient plaatst te vinden voordat de geldigheid van het e-ticket verloopt. Controleer de geldigheid door je e-ticketcode in te vullen.

Hoe verzilver ik mijn Dagje Wellness Voucher?

Volg de volgende stappen om jouw Dagje Wellness Voucher te verzilveren.

Ik heb een Voucher voor een dagentree, mag ik deze ook in de avond gebruiken?

Een Voucher voor een dagentree is vanaf 10.00 uur geldig. Het is dan ook mogelijk om alleen in de avond te komen.

Hoe maak ik een reservering met mijn e-ticket?

Je kan de stappen volgen die op jouw e-ticket vermeld staan. Kom je er niet uit? Bekijk dan meer informatie over hoe verzilver ik mijn e-ticket.

Ik heb een e-ticket, maar het lukt mij niet om (online) te reserveren.

Er zijn verschillende e-tickets waarmee een reservering geplaatst kan worden. De unieke code van je e-ticket vind je meestal onder de barcode. Daarna kan je de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Kom je er daarna nog niet uit? Lees meer informatie over het verzilveren van je e-ticket of voucher.

Ik heb meerdere en verschillende e-ticket, hoe kan ik deze reserveren?

Het is mogelijk om meerdere unieke e-ticketcodes gelijktijdig te verzilveren. Je kan de eerste code invoeren en dan klikken op toevoegen. Dit proces kan je herhalen. Je kan maximaal twee codes per reservering verzilveren.

Reserveer hier jouw dagje wellness

Overige

Wat is een opgiet beleving en moeten we hiervoor reserveren?

Een opgiet beleving is een uniek saunaritueel waar je kosteloos van kan genieten bij ons wellnessresort. Ontdek ook alle andere (do it yourself) wellnessrituelen.

Ik ben zwanger, kan ik dan de sauna in?

Wanneer je gezond bent en een normale zwangerschap doormaakt kan je zonder bezwaar naar de sauna (blijven) gaan, zeker als jij dit ook al voor die tijd gewend was. Wij raden de infraroodsauna echter af in verband met de diepe intensieve werking hiervan. Luister goed naar jouw lichaam, als het niet prettig aanvoelt dan ga je de sauna uit. Bekijk hier meer informatie over zwangerschap en sauna.

Kunnen er toeslagen berekend worden?

In verband met de maatregelen vanuit het RIVM hebben wij, zo lang deze maatregelen van kracht zijn, veel minder capaciteit in ons resort. Er zullen dus minder gasten worden toegelaten in ons resort waardoor je nóg meer rust en ruimte hebt om te ontspannen. Omdat wij, ondanks deze verminderde capaciteit, toch beschikbaarheid willen bieden aan e-tickets en vouchers zijn wij helaas genoodzaakt tijdelijk onze toeslagen aan te passen. Dit stelt ons in staat toch beschikbaarheid te kunnen bieden. Je kunt ook kiezen voor één van onze volledig samengestelde arrangementen. Hier kunnen ook toeslagen berekend worden.

Op welke afstand liggen de hotels van het resort of is het mogelijk om bij het resort zelf te overnachten?

Ons resort beschikt zelf niet over hotelfaciliteiten. In de buurt kan je overnachten in prachtige hotels en sfeervolle Bed & Breakfast. Bekijk het overzicht van alle hotels en B&B's in de omgeving.

Waar kan ik terecht voor de gevonden voorwerpen?

Ben je iets vergeten na jouw bezoek aan ons resort? Je kunt dan contact opnemen met ons door het middel van het volgende contactformulier in te vullen. De gevonden voorwerpen worden uitsluitend per e-mail behandeld. Gevonden voorwerpen kunnen alleen bij de receptie opgehaald worden, deze worden niet per post verstuurd.

Ik heb een stoma. Krijg ik toegang tot het wellnessresort en mag ik gebruik maken van de faciliteiten?

In ons wellnessresort ben je van harte welkom met een stoma. Het is wel verplicht om een stomaband te dragen.

Hoe verloopt de betaling?

Wanneer je een reservering maakt kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen: via iDEAL of via creditcard.

Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening bij voorkeur met PIN of contactloos.

Accepteren jullie creditcards?

Wij accepteren Visa, American Express en Mastercard.